Hyödynnä ILMAISET SEKÄ MAKSULLISET TUNNEKUVAPOSTERIT verkkokaupastamme!

UUTTA! Voit nyt ladata tunnetaitokirjoihimme liittyvät ”Ilmaiset tunneposterit” PDF-tiedostona verkkokaupastamme! Ilmaispaketti sisältää ”Tunteet tuntuvat, näkyvät ja kuuluvat” -kuvan sekä tunne- että tarvelistat. Ladattavassa tiedostossa on myös reilusti vinkkejä keskustelun tueksi lasten ja nuorten kanssa.

Toivomme postereiden hyödyttävän sinua työssäsi lasten ja nuorten tunnetaitojen tukemisen parissa!

Kun kaipaat lisätyökaluja, suosittelemme jopa kymmenen sähköisesti ladattavan lisäposterin hankintaa ohjeineen ja käyttö- sekä harjoitusvinkkeineen PDF-muodossa ”Tunnekuvaposterit tunnetaitojen opettamiseen” verkkokaupastamme vain 19€ hintaan (norm.22,90€) kasvattajan käsikirjan julkaisun kunniaksi! Paketissa ovat A4-koossa kuvina niin Tuntemisen osat aivoissa, Tunnejäävuori (myös täytettävä versio), Tunteen voimakkuuden vaihtelumittari, Tunnepyörä kuin Muuta omaa oloasi -kaaviokin sekä muita hyödyllisiä kuvapostereita käytettäväksi lasten ja nuorten kanssa! Mukana myös kaksi nuorten itsensä täytettävää tehtäväsivua.

Hankithan oman käyttötarkoituksesi mukaisen lataus- ja käyttöluvan. HENKILÖKÄYTTÖLUVALLINEN materiaali (19€) oikeuttaa latauksen ostaneen henkilön käyttämään materiaaleja omissa ryhmissään tai yksilöohjauksissa. Materiaalia ei ole lupa kopioida tai jakaa kolmannelle osapuolelle, kuten toiselle kollegalle käytettäväksi. Opetustarkoituksessa materiaalia saa ja on tarkoituskin jakaa oppilaille tai yksilöasiakkaalle.

YHTEISÖKÄYTTÖLUVALLINEN materiaali (59€) oikeuttaa latauksen ostaneen yhteisön tai henkilön edustaman koko yhteisön käyttämään materiaalia yhteisön sisällä useamman opettajan tai ohjaajan toimesta. Materiaalia ei ole lupa kopioida tai jakaa yhteisön ulkopuolelle käyttöön. Yhteisön tiedot täytetään ostoksen yhteydessä.

Tunne ja Taida Oy ylläpitää ostojen mukaista käyttöluparekisteriä. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä info@tunnejataida.fi.

Iloa tunnetaitojen tukemiseen!

Toivottaa Tunne&Taida -tiimi